Valodas:
Dispensers PS-1 Osmo
Pārdošanas cena: 1 275,00 €
LOTUS
Pārdošanas cena: 29,70 €
Akvafor.lvPasūtījuma noformēšana

Kā noformēt pirkumu?

  1. Vispirms izvēlieties iepatikušos preci (preces) un pievienojiet pircēja grozam, nospiežot uz pogas „Pievienot”. Lappusītes labajā pusē parādīsies pircēja grozs, kur Jūs varat mainīt jums iepatikušos preču skaitu. Preču pievienošana neuzliek Jums pienākumu tās iegādāties.
  2. Noformējot pasūtījumu, aizpildiet ailes ar nepieciešamajiem datiem, tad nospiediet pogu „Turpināt pasūtījumu”. Esiet uzmanīgi aizpildot datus, jo no informācijas precizitātes ir atkarīga Jūsu nopirktās preces savlaicīga piegāde.
  3. Preces daudzums var mainīties atkarībā no preces daudzuma noliktavā vai tehniskām problēmām noliktavas programmā, tāpēc, ja prece nav noliktavā, ar Jums sazināsies SIA AQUALAT pārstāvis ar jauna piegādes termiņa piedāvājumu, preces aizvietošanu vai pilnīgu samaksātās summas atgriešanu.
  4. Pirkšanas-pārdošanas līgumu uzskata par noslēgtu (stājas spēkā) no momenta, kad norādītā summa nonāk uzņēmuma SIA AQUALAT norēķinu rēķinā.
  5. Pēc pirkuma noformēšanas uz jūsu e-mail nosūtīs pasūtījuma apstiprinājumu un rēķinu, kur būs norādīti uzņēmuma SIA AQUALAT bankas rekvizīti.
  6. Maksājumu var veikt caur interneta banku, banku vai bankomātu. Pasūtīto preci var apmaksāt arī ar bankas karti vai skaidrā naudā mūsu ofisā.
  7. Pēc rēķina nomaksāšanas Jūs saņemsiet rēķina oriģinālu kopā ar preci. Nepieciešamības gadījumā Jūs varat pasūtīt papildus rēķinu elektronu formā vai uz papīra, nosūtot iesniegumu uz e-mail birojs@akvafor.lv.
  8. Pasūtījumu un rēķinu anulē gadījumā, ja rēķinu neapmaksā 3 diennakšu laikā no pasūtījuma noformēšanas momenta.

Preces atgriešanas tiesības:

  1. Uz Akvafor.lv e-veikalā pārdotajām precēm attiecas atgriešanas garantija 14 dienu laikā pēc nopirkšanasPatērētajam ir tiesības atteikties no pasūtījuma 14 dienu laikā pēc nopirkšanas.
  2. Lai atgrieztu vai mainītu preci, jāiesniedz oriģinālais rēķins vai pirkšanas kvīts.
  3. Lai atgrieztu preci, nosūtiet elektronu vēstuli uz e-veikala klientu apkalpošanas centru, norādot preces nosaukumu, pasūtījuma numuru un pircēja bankas rēķina numuru, uz kuru jāatgriež samaksāto summu.
  4. Atgriežamai precei jābūt komplektā, jābūt iepakotai oriģinālā iepakojumā un tā nedrīkst būt lietota.
  5. Ja atgriežamā prece ir vairāku preču komplekts, jāatgriež pilnu komplektu. Ja neievēro atgriešanas noteikumus, e-veikalam ir tiesības atteikt atgriežamās preces pieņemšanu un pirkuma summas izmaksāšanu.
  6. Pirkuma summa tiks atgriezta uz patērētāja bankas konta rēķinu 30 dienu laikā no iesnieguma par preces atgriešanu saņemšanas momenta.
  7. Ar preces atgriešanu saistītos transporta izdevumus sedz pircējs.

Pretenziju uzrādīšanas noteikumi:

  1. Pretenziju uzrādīšanas termiņš iegādātajām precēm ir 2 gadi no preces nodošanas dienas patērētājam.
  2. Pretenziju uzrādīšanas termiņa laikā pircējam ir tiesības iegādātās preces bezmaksas remontam. Gadījumā, ja remonts nav iespējams, veic preces nomaiņu. Gadījumā, ja preces nomaiņa nav iespējama, pircējam ir tiesības lauzt pirkšanas-pārdošanas līgumu un pieprasīt naudas atgriešanu.
  3. Pretenziju uzrādīšanas tiesības ir spēkā tikai uzrādot preces pirkšanas oriģinālo dokumentu un preces pasi.
  4. Pretenziju uzrādīšanas tiesības ir spēkā ar noteikumu, ka preci izmanto paredzētajos apstākļos un tikai mājsaimniecībā. Ja bojājums ir noticis ražotāja vainas dēļ, labo visus ražošanas un materiālu defektus, kā arī kompensē darba un rezerves daļu vērtību. Kompensācija neattiecas uz bojājumiem, ko radījuši ārējie apstākļi (negaiss, sprieguma kāpumi tīklā, nepietiekama ventilācija, bateriju ūdens sūces, ugunsgrēks, plūdi, dabiska nonēsāšanās u.c.), kā arī nepareiza apiešanās ar preci un izejmateriālu defekti.
  5. Pretenzijas nav: preces izmantošanas mācīšana klientam, regulēšana, apkalpošana, tīrīšana, preces izskata atjaunošana, kā arī tādu defektu likvidēšana, ko radījusi lietošanas noteikumu neievērošana.
  6. Pretenziju uzrādīšanas termiņš beidzas un bezmaksas remonta pakalpojumi nedarbojas gadījumā, ja:

6а. Uzrādot preci remonta veikšanai, neuzrāda remontam nepieciešamo pirkšanas dokumentu vai, ja tajā ir patvaļīgi mainīti dati.

6b. Preces konstrukcijā vai tās rūpnīcas konfigurācijā ir patvaļīgi veiktas izmaiņas, nav svarīgi, cik lielas un cik kvalificēti tās veiktas, vai arī prece ir remontēta SIA AQUALAT veikala nepilnvarotā darbnīcā.

6c. Prece ir izgājusi no ierindas īpašnieka vainas dēļ nepareizas ekspluatācijas rezultātā, neievērojot lietošanas instrukcijas vai nevērīgi apejoties, apkalpojot to vai pārmērīgas slodzes dēļ.

  1. Pretenziju uzrādīšanas tiesības neattiecas uz bojājumiem, kas radušies transportēšanas rezultātā pēc preces nodošanas klientam, dēļ nepienācīgas izmantošanas, nepareizas programmnodrošinājuma uzstādīšanas vai dēļ preces izmantošanas neparedzētiem paņēmieniem. Pretenzijas neattiecas arī uz normālu detaļu nonēsāšanos regulāras lietošanas rezultātā, piemēram, nomaināmie filtrēšanas elementi (pārslēdzēji u.c.), kā arī uz defektiem, nenozīmīgiem no preces lietderīgas izmantošanas viedokļa (švīkas u.c.).
  2. Gadījumā, ja pretenziju objektu nomaina ar citu, uz preci attiecas jauns pretenziju uzrādīšanas termiņš uz tādu pašu periodu. Ja nomaina vienu no komponentiem, tad jaunais pretenziju uzrādīšanas termiņš ir spēkā tikai attiecībā uz nomainīto komponentu.
  3. Lai pieteiktu pretenzijas, jāraksta elektronu vēstuli uz adresi birojs@akvafor.lv vai jāzvana klientu apkalpošanas telefonam +371-67314633, +371-22339891 (Pirmdiena - Piektdiena 10.00 - 18.00).

10. Pretenziju uzrādīšanas tiesības attiecas uz visām Аkvafor.lv e-veikalā pārdotajām precēm.